Obserwatorzy

środa, 13 listopada 2013

Zakupy

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj to co lubimy najbardziej ;) ZAKUPY :D

Korzystając z promocji w CCC kupiłam sobie torebkę. Jest to bardzo prosty i klasyczny model, który moim zdaniem, będzie pasował na każdą porę roku. Torebka jest karmelowa, pytałam o czarne ale zostały już wyprzedane. Torba jest z kolekcji Jennifer.
























Początkowa cena torebki to 109 zł, jednak jak wspomniałam w CCC jest promocja -20% więc torebka kosztowała mnie 87,99zł - myślę, że za taką cenę warto było ją przygarnąć:)








Promocja nadal trwa!


















Jednak głównym powodem moich dzisiejszych zakupów były poszukiwania kurtki zimowej. Z racji tego, że mój brzuszek z tygodnia na tydzień jest coraz większy przestałam się mieścić w moje dotychczasowe odzienia na zimę ;) Na stronie H&M wypatrzyłam puchową kurtkę z kolekcji MAMA. 


Kurtka jest jest bardzo lekka, ciepła i wygodna. Wydaje mi się że posłuży mi także w kolejnych sezonach jesienno-zimowych. Jest skrojona w taki sposób, że brzuszek spokojnie się w niej mieści a jednak  na żywo  nie wygląda jak typowy ciuch ciążowy. Jeśli szukacie zimowej kurtki ciążowej, która posłuży Wam także po okresie ciąży polecam zajrzeć do H&M. Zapłaciłam za nią 199zł.

 



















Zdjęcia kurtki robione są z lampą dlatego troszkę się świeci. Wykonana jest w 100% z POLYESTRU.
Co myślicie?

8 komentarzy:

  1. Super zakupy :) Gdybym nie miała tylu torebek, też skusiłabym się na shopperbag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodzę z założenia, że torebek nigdy za wiele ;)

      Usuń
  2. miałam praktycznie identyczną torebkę poprzedniej zimy, ale znudziła mi się już i odsprzedałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam teraz coś prostego, najlepiej czarnego ale czarnych juz nie było ;/ ta tez może byc heheh a jak się znudzi to kupie nowa ;)

      Usuń
  3. Myślę o zakupie torby o tym kroju, jednak wykonanej ze skóry. Jest fantastyczna w swej prostocie (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o torebce MODALU London sygnowanej przez Pipę Middleton. W tej chwili mnie na nią zwyczajnie nie stać, ale może kiedyś ;) teraz zadowalam się torebkami z CCC ;)

      Usuń
  4. Nie widział takich torebek w CCC, bo pewnie i ja bym taka kupiłam. Wygląda bardzo fanie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie w każdym sklepie CCC je widziałam, może ich asortyment nie wszędzie jest taki sam.

      Usuń