Obserwatorzy

piątek, 22 listopada 2013

Weekend czas start! :D i -40% ....

Cześć Dziewczyny!

Lubię piątki :) Zwłaszcza te, które niosą za sobą WOLNY weekend:) Macie jakieś ciekawe plany? Pomysły jak spędzicie najbliższe dwa dni?

Ale do rzeczy;) Przychodzę dzisiaj oczywiście po to, aby pochwalić się Wam moimi małymi zakupami. Jestem z siebie dumna, lista, która z takim namaszczeniem przygotowałam wczoraj wieczorem, jak można się domyślić, została w domu. w pośpiechu zapomniałam jej ze sobą zabrać. No cóż, musiałam sobie jakoś dać radę ;) W rezultacie kupiłam mniej niż planowałam. Kiedy przechodziłam wśród półek doszłam do wniosku, że większość rzeczy przecież mam, więc po cholerę będę dublować podkłady, tusze, korektory, eyelinery  itd, itp... 

W Rossmannie kupiłam głównie produkty do ust. Postanowiłam nie eksperymentować, nabyłam tylko te przeze mnie  znane i lubiane  :) + rodzynek Rimmel Stay Matte w koloże 001, o którym, jak muyslę, nie muszę nic więcej pisać ;)







Pomadki na moich ustach prezentują się w następujący sposób  ( wiem, że z pewnością dobrze je znacie, jednak każda z nas ma inna barwę ust i pomadki mogą wyglądać inaczej). Dzisiaj zapłaciłam za nie ok 12 zł.






070 AIRY FAIRY



214 FIRECRACKER









Błyszczyki Wibo efekt XXL uwielbiam po pierwsze za jakość i dostępną kolorystykę, a po drugie za efekt który widzicie ponizej




NR 1 - posiada w sobie delikatne drobinki









NR 2 - jest bardzo podobny do pomadki AIRY FAIRY Rimmel (tworzą idealny duet)







Błyszczyki cudownie nawilżają i pielęgnują usta. Na co dzień są naprawdę fajnym kosmetykiem. Niestety bardzo szybko się kończą. Przy codziennym stosowaniu mam je ok 3-4 tygodni. Opakowanie mieści w sobie 5 ml produktu. Cena promocyjna to ok 4.50 zł:D w cenie standardowej kosztują 7.50 zł więc nie przeszkadza mi, aż tak bardzo, ich niewydajność. 


Następnie podreptałam do Super Pharm, gdzie także do 24 listopada trwa promocja -40% na wszystkie tusze do rzęs, podkłady, pielęgnację i stylizacje włosów, witaminy i to co mnie najbardziej interesowało - oczyszczanie twarzy. 




Więc po kolei. Na pierwszy plan wysuwa się osławiony:

VICHY NORMADERM 200 ml- zakup dla męża. Zwróćcie uwagę na HIT CENOWY... cena 35.99... ( -40% co daje 21,59 - tyle za niego zapłaciłam). W naszej osiedlowej aptece, bez żadnego hitu cenowego kosztuje 30 zł... co nie zmienia faktu, że i tak zaoszczędziłam ;)

Dla siebie planowałam kupić płyn micelarny Bourjois, niestety go nie było ;( sięgnęłam więc po nowy micel Loreal ale w rezultacie odstawiłam go na półkę i do koszyka trafił PŁYN MICELARNY SORAYA Nawilżenie & Dotlenienie - co spowodowało, że podjęłam taką decyzję? Nie wiem... Zobaczymy czy będzie ok, dam Wam znać. Kosztował 4,50ZŁ :)

Na końcu skusiłam się jeszcze na ŁAGODZĄCĄ PIANKĘ MYJĄCĄ DO TWARZY I OCZY  PHARMACERIS od dłuższego czasu plątała mi się po głowie. Chętnie odpocznę od żeli Cetaphil. Pianka kosztowała 17.09 zł 


Co sobie kupiłyście? Ja zaszalałam :D

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ten odcień chyba każdemu pasuje:) kończy się, kupuje nową :)

      Usuń
  2. Jest i osławiona Airy Fairy :) Nie wiedziałam, że promocja w SP obejmuje także kosmetyki pielęgnacyjne - dobrze, że napisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy dostałam sms z ta informacją tez byłam mile zaskoczona :)

      Usuń
  3. Nigdy nie zwracałam uwagi na te błyszczyki, ale po Twoim wpisie mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taka cenę chyba warto wypróbować ;) ja bardzo chętnie do nich wracam!

      Usuń
  4. a ja szukałam jakiejs pomadki Nude i nic nie znalazlam w całym sklepie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami tak bywa, tyle wszystkiego a nic mi się nie podoba skąd ja to znam ;)

      Usuń
  5. Na Airy Fairy mam wielką ochotę bo mam wersję Candy i teraz brakuje mi jeszcze AF :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tez koralowy kolor na ustach :) 214 tez polecam obejrzeć ;) zdjęcie nie do końca oddało urok tego koloru ;)

      Usuń
  6. błyszczyk Wibo nr 1 - super;)

    jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń