Obserwatorzy

środa, 20 listopada 2013

Codzienny Look :)

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj w Rzeszowie mamy śliczną pogodę, jest 12 stopni C  :) Właśnie wróciłam z zakupów i zabieram się za robienie śniadania:) Pokarzę Wam dzisiaj jak wyglądam na co dzień, nic specjalnego, ale cenię osobę, która wymyśliła makijaż i dała nam -kobietą możliwość poprawiania urody ;)






Na oczach mam cień Inglot nr 390 i kredkę do oczu AVON eye liner w odcieniu  - cosmic brown, duet na oku prezentuje się tak








Usta pomalowałam pomadką AVON  Idealny Pocałunek w kolorze Caressing Coral, która prezentuje sie tak:






Mam tylko próbkę, ale z pewnością zaopatrzę się w pełnowymiarową wersję.







Na twarz nałożyłam Catrice BB Creme Allround Foundation Make Up w koloże 010 Light Beige, jak co dzień ostatnio. Całość przypudrowałam pudrem SYNERGEN Compact Powder nr 03 Three
I gotowe:) 


Na paznokciach mam bardzo delikatny manicure wykonany moimi ulubieńcami:


Inglot nr 04 - lakier optycznie wybielający paznokcie
NYC  nr 134 - French White Tip


 




Zawsze kiedy spędzam dzień w domu i wychodzę tylko na zakupy lub spacer właśnie tak wyglądam. Makijaż zajmuje mi 5 minut a czuje się o wiele lepiej ;)

Miłego dnia! :)


6 komentarzy:

  1. Delikatnie :)

    W Poznaniu deszczowo, pochmurno i wietrznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. B. ładny i naturalny kolor cienia do powiek :) Fajnie, że do Ciebie trafiłam, widzę, że również zaczynasz przygodę z blogowaniem - życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię z avonu kredkę supershock. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pogoda mi się marzy, ja dzisiaj ledwo nie zamarzłam.
    Mam chyba ten cień do powiek :)

    Ach, chciałabym zobaczyć kiedyś Moskwę, bo kocham podróżować, nie ważne dokąd, ważne aby być w drodze :D [choć po rosyjsku nie mówię ani słowa] kiedyś wyrobię sobie wizę i pozwiedzam stolicę Rosji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety pogoda w Rzeszowie już się dzisiaj popsuła ;( zimno, deszczowo, mgła...

    Polecam zobaczyć na własne oczy Moskwę:) wspaniałe wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń