Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

Zakupy :)

Cześć Dziewczyny!

Macie tak czasami, że nie wiadomo kiedy.... nie wiadomo w jaki sposób.... uświadamiacie sobie, ze znowu znalazłyście się w drogerii?

Pokarzę Wam zakupy z Rossmanna i Super-Pharm, nic specjalnego ale ja takie posty lubię.



Wellness&Beauty - każdy 4.99zł pojemność 200 ml


dorwałam dwa zapachy, już takie bardziej zimowe i otulające


Vanille&Macadamia
(pyszny i nie za słodki!)

Kakao&Jojoba
na rozgrzanie i relaks pod prysznicem po długim dniu - wspaniały!



DAX Perfecta - 1.89 zł każda saszetka
używam ich od 3-4 lat, kończy się zapas kupuję kolejne opakowanie.

Beauty Mask - maseczka ODŻYWCZA na twarz, szyję i dekolt)-cera sucha.
Działa cuda.
Maseczka zawiera ekstrakt z miodu i dzikich kwiatów. Przeznaczona jest do skóry szarej i zmęczonej, nadaje jej ładny kolor. Producent pisze : zmiękcza i uelastycznia skórę zostawiając ją aksamitnie gładką. Nic tak wspaniale nie nawilża mojej twarzy jak ta maseczka - zwłaszcza zimą kiedy za oknem temperatura spada, a w mieszkaniu palą się kaloryfery.
















Peeling gruboziarnisty cera tłusta i mieszana
(nie mam cery tłustej ale ten produkt jest bardzo delikatny i idealny dla mnie) Wersja do skóry suchej jest dla mnie zbyt inwazyjna, ziarenka  są w niej bardzo drobne przez co produkt lubi mnie podrażniać.W tej wersji peelingu drobiny są grube ale na mnie działają bardzo dobrze, skóra po tym "zabiegu" jest miła w dotyku i taka CZYSTA! :)















Peeling enzymatyczny cera wrażliwa i naczynkowa
jest bardzo, ale to bardzo delikatny i subtelny w działaniu. Od czasu do czasu kiedy moja skóra jest podrażniona lub potrzebuje delikatnego złuszczenia stosuję właśnie ten produkt. Również bardzo go lubię. 
















Taft Pianka Volume Super - 9,99 zł
Taft Lakier 10-Carat Shine- 9.99 zł









Jeśli o mnie chodzi firma TAFT sprawdza się u mnie za każdym razem. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na ich piankach do włosów czy lakierach. Używam  ich od czasów liceum! Czyli baaaardzo długo;)










JOANNA Naturia Peeling myjący Czarna pożeczka-3,99 zł za 100ml
JOANNA Naturia Peeling myjący Wanilia - 3,99 zł za 100ml

Uwielbiam takie małe pojemności żeli pod prysznic, zapach nie zdąży się znudzić. Myślę, że te peelingi z Joanny znacie doskonale, mają bardzo duży wybór zapachów - wszystkie są bardzo apetyczne!













Szampon Life - Volume plus ->

lekkość i sprężystość 6.99 zł w promocji
Są to szampony produkowane do salonów fryzjerskich, zobaczymy jak się sprawdzi. U mnie wszystko co ma  w nazwie VOLUME jest mile widziane!






To by było na tyle, w zasadzie nic odkrywczego - takie małe zakupy na poprawę nastroju.

Ps. Zdjęcia robię aparatem Panasonic DMC-FS3 LUMIX, nie posiadam profesjonalnego sprzętu dlatego  zdjęcia nie są wysokiej jakości . 

Miłego długiego weekendu!!!!:)

6 komentarzy:

  1. Sporo peelingów :) Miałam te z Perfecty i były spoko, powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam ich regularnie od kilku lat:) jestem z nich baaaardzo zadowolona, już nie eksperymentuję. Te dwa produkty są dla mnie idealne:)

      Usuń
  2. zazdroszczę tych peelingów. Ostatnio mam obsesję na ich punkcie. Wykupiłabym wszystkie najchętniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że maseczka występuje tylko w takich pojemnościach ;( peelingi są też w "pełnowymiarowej" wersji :)

      Usuń
  3. Moja mama i babcia mają ten czerwony lakier do włosów i musiały go odstawić bo obydwie dostały łupieżu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, mi nigdy nie zrobił krzywdy, to dowód na to, ze każda z nas jest inna:)

      Usuń