Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2013

Lirene Dermoprogram, Ideale, Glam & Mat Duo Effec

Cześć Dziewczyny:)

Dzisiaj kolejny podkład idzie pod lupę, jest to nowość od LIRENE.


Posiadam tylko próbkę, ale jest ona na tyle duża, że spokojnie wystarczy na kilka użyć. Producent wspomina o podwójnym działaniu - produkt ma zarówno matowić jak i rozświetlać naszą skórę. Posiada SPF 15. Mój kolor to 02 Naturalny 




To co naprawdę ogromnie mnie cieszy to to, że wreszcie polscy producenci zaczęli produkować podkłady pasujące do słowiańskiej urody. Podkład idealnie stopił się z moją skórą, pięknie pachnie (zapach typowy dla kremów LIRENE).
Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda na mojej buzi



Myślę, że ładnie ukrył wszystkie przebarwienia (których obecnie posiadam niestety naprawdę sporo), jest to efekt bez pudru i korektora. Jak dla mnie produkt bardzo dobry, w ciągu dnia nie ścierał się w nie estetyczne plamy, natomiast wymagał przypudrowania, jak większość tego typu produktów. Jego cena to ok 40 zł.

Co myślicie?

8 komentarzy:

  1. Efekt rzeczywiście jest i to bardzo widoczny. To fakt, że puder przedłuża żywotność naszych podkładów, więc jak dla mnie, to żaden minus ;) Jak go gdzieś spotkam, z przyjemnością bliżej mu się przyjrzę (:

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że producenci dają nam możliwość korzystania z próbek:) efekt mnie bardzo pozytywnie zaskoczył!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie 40 PLN za taki podkład to trochę za dużo, jednak.. gdybym mogła z pewnością bym zainwestowała w taki produkt. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, 40 zł to naprawdę sporo! w tej cenie można kupić już podkłady z wyższej pułki. Nie zmienia to jednak faktu, że podkłada jest naprawdę dobrej jakości, to tylko próbka i 3 użycia ale efekt jest widoczny na zdjęciu:) -Jednak dokładając parę złoty można wejść w posiadanie np podkładu z DERMIKI, którego recenzja tez niebawem się pojawi :)

      Usuń
  4. czy próbka jest z jakiejś gazety? chętnie tez przetestuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbkę otrzymałam przy zakupach w Super-Pharm wraz z próbką balsamu pod prysznic Nivea :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki piękny i naturalny kolorek, super!!

    OdpowiedzUsuń