Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2013

Kalendarz Glamour

Hej Dziewczyny!

W prawdzie rok się jeszcze nie skończył, ale ja weszłam już w posiadanie nowego kalendarza na nowy 2014 rok :) i jestem bardzo z tego faktu zadowolona :D

Od dłuższego czasu bardzo lubię kalendarze z Glamour, w zeszłym roku zaspałam i  już mi wszystkie wykupili, więc zdecydowałam się na

z którego też byłam zadowolona, jednak nie do końca. Mam fioła na punkcie papieru na którym piszę, ten z Cosmo jest śliski i wszystko się rozmazywało ;( a ja bardzo lubię oznaczać wydarzenia odpowiednimi kolorami, używam do tego markerów, morzecie sobie wyobrazić, że nie było to zbyt komfortowe przy tak śliskim papierze.

Natomiast, magazyn Glamour projektuje moim zdaniem kalendarze istnie stworzone dla mnie:) Piękna okładka, matowy papier dużo miejsca na zapiski i notatki a przy tym jest malutki i zmieści się spokojnie do każdej torebki :)


Jego cena wraz z gazetą to 10,90 zł


uważam, że cena jest super. Nie czuję potrzeby wydawania na kalendarz 25-50 zł. Oczywiście jest to gadżet, który towarzyszy nam przez cały rok, więc musi być nie tylko praktyczny, ale powinien nam się też  podobać :)  W środku wygląda tak





Jest naprawdę ładnie wydany i praktyczny. Ja nie wyobrażam sobie organizacji czasu bez kalendarza, muszę mieć zawsze przy sobie notes w którym mogę coś na szybko zapisać. Mam wszystko w jednym miejscu i nie muszę się martwić, że np  ten pyszny przepis na sernik gdzieś zawierusze ;) Mam nadzieję, że taki wpis się Wam przyda, gazety z kalendarzami są zafoliowane więc nie można zobaczyć jak wygląda w środku.
Macie swoje ulubione kalendarze?



6 komentarzy:

  1. Dla mnie zdecydowanie za mały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię takie ładne maleństwa, na moje potrzeby jest wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam sobie w tym roku cudeńko z Emipku. Bardzo żałuję, że wydanie z Mikołajkiem już się nie pojawiło, ale wybrałam także coś fajnego (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarze z Empiku są naprawdę piękne, może w przyszłym roku się na jakiś zdecyduję :)

      Usuń
  4. Tez go kupiłam ale chcę zakupić jeszcze jeden, troszkę większy. Jeden do pracy, drugi tylko dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w tej chwili potrzebny jest tylko jeden, na moje babskie sprawy :) wizyty u lekarza, zakupy, pomysły itp ;) te w Empiku tez oglądałam i są naprawdę piękne! :) może w przyszłym roku się skuszę!

      Usuń