Obserwatorzy

czwartek, 14 listopada 2013

DERMIKA - TRUE MAGIQ

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj będzie o podkładzie DERMIKA. Tego opakowania używam od +/- roku, nie jest to mój główny podkład, ale każda z nas miewa takie okresy, że dobrze kryjący podkład jest niezbędny w jej porannym makijażu. Na co dzień używam lżejszych kosmetyków. Podkład o którym dzisiaj piszę to u mnie agent do zadań specjalnych.



Opakowanie zawiera 30 ml produktu, mój kolor to 02 light beige. 

Jeżeli chodzi o cenę to trzeba za niego zapłacić ok 50 zł, ale już teraz mogę powiedzieć że warto. Podkład jest bardzo wydajny i nigdy mnie nie zawiódł, towarzyszy mi zawsze w makijażu na większe wyjścia i tak jak wspomniałam wtedy, kiedy moja cera ma słabszy dzień. Użyłam go też na mój ślub (2 lata temu) i z baza trzymał się nienagannie aż do rana!

Posiadam cerę suchą, mogę się więc pokusić o nie matowienie jej dodatkowo pudrem, co rzadko się zdarza przy innych podkładach. A oto  efekt jaki daje na mojej buzi przed i po ;)






Różnica jest niesamowita, zdjęcia robione są tego samego dnia. Zdjęcie z podkładem jest wykonane z dodatkowym zoomem, i jak widzicie podkład idealnie zakrył moje przebarwienia i popękane naczynka. Krycie można stopniować, przy czym podkład nadal nie tworzy efektu maski! Jest to rezultat jaki osiągnęłam bez pudru, wcześniej nałożyłam tylko krem nawilżający.

Efekt jest bardzo naturalny, nie wysusza i nie ściera się. Dodatkowym plusem jest konsystencja - bardzo kremowa, gęsta, a przy tym podkładu nie czuć na twarzy, łatwo się rozprowadza, nie podkreśla suchych skórek. Opakowanie jest bardzo funkcjonalne, posiada wygodną pompkę. Niestety nie widać ile produktu zostało w środku. 

Minusów w zasadzie nie widzę, natomiast to o czym muszę koniecznie wspomnieć to fakt, że podkład nie posiada filtra. o to trzeba zadbać samemu. 

A Wy czego używacie kiedy wasza skóra ma gorsze dni i strzela fochy? 

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się efekt na skórze :) Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku Dermiki, więc może kiedyś... ( bo teraz to mam chyba z 5 innych podkładów, więc zużywam, zużywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź dzielna i nie daj się wieść na pokuszenie, ale kiedy skończysz któryś z tych 5 podkładów to naprawdę polecam zainwestować w DERMIKĘ - jest drogi ale wydajny i sprawdza się na każda pogodę ;)

      Usuń
  2. Nigdy go nie wiedziałam ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dostępny na pewno w drogeriach Super-Pharm, ja go tam kupuję :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to prawda, krycie ładne i nie ma efektu ciasta - machy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. według mnie jest to najlepiej kryjący podkład dostepny na polskim rynku, który daje bardzo ładny efekt :)

      Usuń
  5. Ten podkład to byl mój pierwszy podkład firmy Dermika i powiem szczerze jestem nim zachwycona ! Zamieszkał na dobre w mojej kosmetyczce i pozbyć się go nie zamierzam. Zgadzam się z wszystkim co tu powiedziałaś. Super wygodne opakowanie, świetną konsystencja, naturalny efekt, nie podkreśla suchych skorek super kryje i matuje nawet problematyczna skore. Nic dodać nic ująć po prostu HIT ! mOJ FAWORYT :)

    OdpowiedzUsuń