Obserwatorzy

wtorek, 19 listopada 2013

Yankee Candle

 Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj umilam sobie wieczór woskami YC :)Zazwyczaj preferuję świeże zapachy, jednak wczoraj naszło mnie na słodkości.... Ponieważ mam to szczęście i sklep Zapachy Domu jest oddalony o 7 minut drogi (piechotą) od mojej ulicy, nie wahałam się ani chwili i pobiegłam  spełnić swoją zachciankę:)

Oto co udało mi się kupić




MERRY MARSHMALLOW - słodkość, puszystość i waniliowa kremowość pianek marshmallow przywołają uśmiech na twarzy każdego łasucha! - 7 zł

FIRESIDE TREATS - amerykański przysmak, pianki marshmallow, przyrządzone w iście amerykański sposób - czyli opiekane nad ogniskiem :) Słodkość z karmelową nutą.- 6zł

SANDALWOOD VANILLA – Ciekawa, zmysłowa mieszanka wanilii i drzewa sandałowego - 6zł


W tej chwili w kominku pali się FIRESIDE TREATS




Cudowny aromat roznosi się w całym mieszkaniu. Zapach jest słodki ale bardzo subtelny, nie drażni nosa w przeciwieństwie do SANDALWOOD VANILLA, którą paliłam wczoraj. Jedyne co nie podoba mi się w tych woskach to to, że niesamowicie się kruszą i zawsze kiedy je odpalam narobię niezłego bałaganu! Jestem pewna, ze doskonale znacie te woski, jakie zapachy jeszcze polecacie?

7 komentarzy:

  1. właśnie palę marshmallow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zapach, aż chciałoby się zjeść ten wosk :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lada dzień będę robiła zapasy wosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach Pink Sands.

      Usuń
    2. kiedy wchodzę do Zapachów Domu odpływam, niby wiem co chce kupić ale im dłużej wącham tym bardziej jestem niezdecydowana ;) Pink Sands powącham następnym razem :) nie kojarzę go w tej chwili

      Usuń
  4. 58 yrs old Administrative Assistant IV Griff Kleinfeld, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Roller skating. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń