Obserwatorzy

czwartek, 7 listopada 2013

Pąździernikowo - Listopadowe KINO

Cześć Dziewczyny :)

Jestem filmowym maniakiem, lubię dobre filmy (chociaż słowo dobre w tym wypadku jest pojęciem względnym - o gustach się nie dyskutuje). Myślę, że co jakiś czas na moim blogu będą pojawiały się filmy lub seriale, które ja szczerze polecam.
W tym miesiącu lista jest dość długo bo to aż 4 spoko filmy (obejrzałam ich zdecydowanie więcej ale te są naprawdę godne uwagi).

1.FARGO (1996) - amerykański film fabularny - czarna komedia - kupa śmiechu z lekka nutka niepokoju...



2. THE ICEMAN (2012) - opowieść o Richardzie Kuklinskim - płatnym mordercy, który prowadził podwójne  życie. Film oparty jest na faktach.  Gość był naprawdę porąbany.





3. PRZEKRĘT (2000) - historia złożona z kilku gangsterskich opowieści, które splatają się wokół kradzieży drogocennego diamentu, komedia kryminalna na wyluzowanie.




4. PRESTIŻ (2006) - Dramat- Thriller przedstawiający stosunki dwóch wrogo do siebie nastawionych iluzjonistów. Najlepszy film jaki widziałam od dłuższego czasu, z całej czwórki właśnie tą produkcję polecam najbardziej.


Dajcie znać czy taka forma Wam odpowiada, czy chcecie abym streszczała fabułę. Napiszcie koniecznie co Wy lubicie oglądać!
PS. Zdjęcia pochodzą ze strony:  www.filmweb.pl

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Przekręt, z resztą jak większość filmów Guya Ritchie ;) Prestiż oglądałam, ale dla mnie był tylko niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem fanką "magicznych sztuczek" dlatego Prestiż załapał u mnie jeszcze dodatkowy +, chętnie wrócę do tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prestiż jest również jednym z moich ulubionych filmów :)

    OdpowiedzUsuń