Obserwatorzy

sobota, 16 listopada 2013

Sobotni wieczór ....

Kabaretowo!

Dzisiaj w Rzeszowskiej Filharmonii występował kabaret Neonówka :)






Ponad dwie godziny śmiechu do łez... tego było mi trzeba. To świetne uczucie, kiedy można oderwać się od codzienności i tak świetnie bawić. Panowie zafundowali nam ponad dwie godziny wspaniałej zabawy! Od samego początku aż do końca występu śmiałam się do łez. Przez głowę przemknęła mi myśl, że mogłam sobie podarować makijaż ;) 

Po świetnej zabawie przyszedł czas na weekendowy relaks...





Trochę słodyczy jeszcze nikomu nie zaszkodziło.... :D


Obecnie czytam książkę




















Trudna pozycja, książka na pewno nie należy do lekkiej prozy, którą pochłaniamy jednym tchem, a przy tym możemy zupełnie wyłączyć szare komórki. Kiedy ją odkładam - nadal o niej myślę.

Zachęca Was ten opis?





3 komentarze:

  1. Fajnie, że tak dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja pochłaniam te cukierki w hurtowych ilościach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wszystko przez Biedronkę - zbyt atrakcyjna cena abym mogła przejść obojętnie obok tych słodkości ;)

      Usuń