Obserwatorzy

sobota, 7 grudnia 2013

Sally Hansen

Hej :)

Jeżeli ktoś mnie zna (chociażby z widzenia) to wie, że KOCHAM czerwone paznokcie. Moja przyjaciółka wie o tym doskonale i dzięki niej mogę dzisiaj wypróbować lakiery do paznokci Sally Hansen (oczywiście nie może być inaczej) w dwóch odcieniach czerwieni ;) które według mojego męża wyglądają tak samo... no cóż ja dostrzegam spora różnicę ;) 
Dlaczego o nich piszę? Ponieważ przyleciały do mnie prosto z NY, jest to amerykańska wersja lakierów wyprodukowana na tamtejszy rynek. Zapytacie pewno "no i co z tego?" już Wam mówię :) Otóż odkryłam pewna zależność - niestety dla nas, większość kosmetyków ze stanów jest znacznie lepszej jakości od tych które przygotowane są na nasz rynek... Niedługo pojawi się post na ten temat :)

Tymczasem dzisiaj bohaterami dnia są:


na pierwszy rzut poszedł ten cudak w kolorze 280 Rapid Red



Pomijając fakt, że kolor jest piękny, zachwyciła mnie jego pigmentacja! Zobaczcie same





Jedna warstwa, jedno pociągnięcie i taki efekt! Bardzo łatwo i szybko można w ten sposób zadbać o wygląd swoich paznokci, nawet jeżeli mamy na to mało czasu. Lakier wysycha dosłownie w 3 minuty! Duży pędzelek może być lekkim uniedogodnieniem dla osób, które mają małą płytkę, ja jednak nie narzekam - pociągam raz i cały paznokieć jest pokryty warstwą lakieru:)

Tak wygląda efekt końcowy - bez top coutu :D Ja jestem zadowolona! 


Czad co? ;) Mam nadzieję, że drugi kolor będzie się sprawdzał równie fajnie. Co do trwałości na paznokciach - dam Wam znać :)

Miłego Weekendu!

20 komentarzy:

  1. Klasycznie :)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej czuję się w takim wydaniu, tylko odcień zmieniam ;)

      Usuń
  2. Też przed chwilą skończyłam malować paznokcie... na czerwono (: Krycie wspaniałe, jestem pod wrażeniem. Czekam na relacje dotyczące trwałości (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czerwień wymiata! jak na razie paznokcie się trzymają, ale ja wszystkie prace domowe wykonuje w rękawiczkach... zobaczymy jutro ;)

      Usuń
  3. Nie dość że kolor fajny to i pędzelek taki jak lubię, zupełnie inny od tych SH dostępnych u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelek jest mega wygodny, jedno pociągnięcie i paznokieć pomalowany!

      Usuń
  4. jeszcze nie mialam okazji wypróbować żadnego lakieru SH, bardzo lubię takie kolory jak ten powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery są dobrej jakości, jednak nie mam w zwyczaju kupować nic drogiego do malowania paznokci:) bardzo się ciesze z tego prezentu bo sama pewno bym po te lakiery nie sięgnęła w drogerii ;)

      Usuń
  5. klasyka Bożonarodzeniowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekna czerwien <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwień zawsze modna :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarówno na paznokciach jak i na ustach :) każdej kobiecie taki zestaw pasuje :D

      Usuń
  8. również uwielbiam czerwone paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dobrze się czuje też w pomarańczach i koralach!

      Usuń
  9. mam kilka czerwonych lakierów, ale sama nie wiem czemu rzadko je uzywam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lakierek! Uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń