Obserwatorzy

poniedziałek, 16 grudnia 2013



Do zabawy zostałam nominowana przez autorkę blogaposzukiwaczkaprobek.blogspot.com 
za co serdecznie dziękuję :D

 
1. Kto Cię inspiruje?  

VIVIEN LEIGH
2. Jaki jest twój styl?
ROCK-GLAM
   3. Czym się interesujesz?
JĘZYKIEM I KULTURĄ ROSJI 
4. Jakimi 3 wartościami kierujesz się w życiu?
 JEST ICH ZNACZNIE WIĘCEJ, NIE POTRAFIĘ WYMIENIĆ 3
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
CZERWONY, POMARAŃCZOWY
6. Twoje ulubione danie?
SPAGHETTI przygotowane przez mojego męża ;)
7. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce (dowolne na świecie) ?
 MARZĘ O MIEJSCU GDZIE PRZEZ CAŁY ROK JEST CIEPŁO
8. Czego nigdy nie próbowałaś, a chciałabyś spróbować?
KRĘCENIA FILMÓW NA YOU TUBE 
9. Mam słabość do…
KINA  LAT 40 I ŻELKÓW HARIBO
10. Twoja ulubiona książka?
PRZEMINĘŁO Z WIATREM i ANNA KARENINA
11. Moje wymarzone miejsce na ślub to...?
JESTEM JUŻ MĘŻATKĄ ;)


Moje pytania:

1.Ulubiona płyta?
2.Ulubiony film?
3.Książka, która zapadła Ci w pamięci?
4. Kosmetyk, którego używasz od lat i nie zamienisz go na żaden inny?
5.Ulubiony zapach?
6.Miejsce, które koniecznie chcesz odwiedzić?
7.Twoja największa życiowa pasja?
8. Ulubiony magazyn (gazeta, miesięcznik)?
9.Czego najbardziej nie lubisz kupować? 
10. Jak masz na imię?
11.Ulubiona/y aktor/ aktorka 

Nominuję: wszystkie dziewczyny, które zrobią mi tę przyjemność i zechcą odpowiedzieć na moje pytania :) 


4 komentarze:

  1. Chętnie przygotuję ten tag.
    Za czas jakiś jednak :)

    I ja żelkowa dziewczyna jestem, choć za Haribo akurat nie przepadam ;)
    Wolę jogurtowe śmiejżelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! jestem ciekawa Twoich odpowiedzi:) ja za Haribo oddam wszystko ;)

      Usuń
  2. A ja bardzo lubię kosmetyki Garniera:)

    OdpowiedzUsuń